پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
صفحه اصلی
ثقلین
قرآن
اهل بیت (ع)
عقاید
کلام اسلامی
مهدویت
ولایت فقیه
ادیان توحیدی
فرق ضاله
پاسخ به شبهات
احکام
آموزش احکام
استفتائات
وجوهات شرعی
احکام روز
اخبار مراجع
اخلاق و عرفان
اخلاق اسلامی
عرفان اسلامی
شهدا
مفهوم شهادت
معرفی شهدا
خانواده
سبک زندگی اسلامی
روانشناسی
مشاوره
پرسش و پاسخ
خبر
فرهنگی و هنری
سیاسی و اقتصادی
علمی
اجتماعی
پزشکی
بین المللی
ورزشی
اخبار ولایت
طب سنتی
چند رسانه ای
ستاد احیای فرهنگ مهدویت
محصولات ستاد
دارالقرآن های مهدویون
قافله های زیارتی و سیاحتی
کلاس های فرهنگ مهدوی
کلاس های هسته مطالعاتی
هیئت های مذهبی خواهران
هیئت های مذهبی برادران
مداحی های هیئت محبان سیدالشهداء
کد پیشواز
حمید عجمی.....نفر دوم رشته عکاسی در سومین جشنواره هنری سرباز وطن
انقلاب اسلامی ادامه دهنده نهضت علوی
"خداهست "(چطوری دعا کنیم و چگونه گره گشایی نماییم؟)(۳)
دیدار با حر بن یزید
زن من و صد حوریه
"تبدیل افکار منفی به افکار مثبت "(۱)
در بیان این که هر یک از قوای اربعه را لذت و المی است به مقتضای طبیعت و جبلت انسان
نذر فی سبیل الله
حکم دریافت پول برای جوایز مسابقات
کاشت ناخن مصنوعی و حکم وضو، غسل و نماز با آن
فرق ضاله
پاسخ به شبهات
سلفیگری( وهابیت) پاسخ به شبهات
تنها تربیت کننده و مدبر شئون عالم و خلقت اشیا و هدایت کننده آنها به سوی اهدافشان به صورت مستقل، خداوند متعال است.
۱۴۰۰/۱۱/۲
پاسخ به شبهات
میزان در توحید و شرک
وهابیان با دیدگاه خاصی که در میزان شرک و توحید دارند بسیاری از اعمال مسلمین از قبیل تبرک، استعانت از ارواح اولیای الهی و غیره را شرک می دانند، و عاملان به آن را مشرک می خوانند، و به تبع آن، خون و اموالشان را حلال می شمارند آنان تا آن جا پیش می روند...
۱۴۰۰/۹/۲۰
پاسخ به شبهات
تجسیم
از جمله مسائل مورد اختلاف متکلمان، مسئله تجسیم و جسمانیت خداوند است اعتقاد به آن را به اهل حدیث و حشویه وهابیان نسبت داده اند.
۱۴۰۰/۸/۱۹
فرق ضاله
رؤیت
معتزله و شیعه امامیه معتقدند خداوند متعال در دنیا و آخرت به دیدهی سر ادراک نمی شود، ولی با قلب و دل به چشم یقین رؤیت می شود و این عالی ترین مراتب ایمان است که از او به عین الیقین و شهود قلبی تعبیر می شود لکن وهابیان و حنبلی آن به طور عموم، و تابعین مذهب اشعری از حنیف و مالکیه و شافعیه معتقدند که خداوند متعال در دنیا در آخرت دیده می شود.
۱۴۰۰/۷/۲۷
فرق ضاله
صفات الهی از دیدگاه وهابیت
در خصوص آیات و روایاتی که صفات خداوند در آن یاد شده و در ظاهر مخالف عقل قطعی است، بین علما و متکلمان سه نظریه وجود دارد...
۱۴۰۰/۶/۲۹
فرق ضاله
پیغمبر بی معجزه
در سورهی یونس آیهی ۲۰ گفته شده مشرکین می گویند چرا معجزه ای از پروردگارش بر او نازل نمی شود؟
۱۴۰۰/۵/۲۶
فرق ضاله
تحریف کتابها
یکی از راههای مقابله با مخالفین نزد وهابیان، تحریف کتابهای حدیثی و تفسیری و تاریخی اهلسنت از روایات و کلماتی که بر ضد آنان آمده را تحریف می کنند.
۱۴۰۰/۵/۱۷
فرق ضاله
تخریب آثار بزرگان مکه
وهابیان در سال هزار و دویست و هیجده هجری قمری پساز مسلط شدن بر مکه، تمام آثار بزرگان دین را تخریب نمودند و آنان در معلق قبه زادگاه پیامبر گرامی (ص) را و همچنین قبه زادگاه ابوبکر و امام علی علیهالسلام و حضرت خدیجه سلام الله علیها را ویران و با خاک یکسان کردند.
۱۴۰۰/۳/۲۲
فرق ضاله
کشتار وهابیان در عتبات عالیات
کشتار بی رحمانه شیعیان در کربلا کشتار وهابیان در عتبات عالیات به راستی صفحه تاریخ را سیاه کرد لکه ای ننگ همیشگی بر پیشانی وهابیان نهاده است.
۱۴۰۰/۱/۲۸
فرق ضاله
دفاع از قاتلین امام علی علیهالسلام (پاسخ به شبهات)
ابن تیمیه می گوید: آن کسی که علی را کشت؛ نماز به جای می آورد؛ و روزه می گرفت؛ و قرائت قرآن می کرد علی را به اعتقاد این که خدا و رسولش کشتن او را دوست دارند؛ به قتل رسانید. و درجایی دیگر ابن ملجم را از عابدترین مردم معرفی کرده است.
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
فرق ضاله
انکار امر یزید به خراب کردن کعبه
سیوطی در کتاب تاریخ الخلفاء از ذهبی نقل می کند؛ چون یزید با اهل مدینه آن عمل را انجام داد لشکر حر به جهت جنگ با فرزند زبیر به طرف مکه حرکت کرد چون به آن جا رسیدند فرزند زبیر را محاصره کرده و با او به قتال برآمده و او را با منجنیق سنگ باران نمودند...
۱۳۹۹/۱۱/۲
پاسخ به شبهات
انکار امر یزید به قتل امام حسین (ع)
ابن تیمیه می گوید: پس یزید امر به کشتن حسین و حمله سر و در مقابلش نکرد و هرگز چوب به دندان های او نکوبید بلکه این ابن زیاد بود که چنین اعمالی را انجام داد.
۱۳۹۹/۱۰/۶
فرق ضاله
ادعای عدم رضایت یزید به قتل امام حسین علیه السلام
ابن تیمیه می گوید: یزید اظهار رضایت به قتل حسین(ع) نکرد، بلکه اعلان ناراحتی و دردمندی بر قتل او نمود.
۱۳۹۹/۹/۱۸
فرق ضاله
دفاع ابن تیمیه از مخالفان اهلبیت (ع )
ابن تیمیه کسی بود که نه تنها با اهل بیت(ع) دشمنی داشت بلکه از مخالفان آنان نیز دفاع می نمود.
۱۳۹۹/۸/۱۸
فرق ضاله
حکم بغض امیرالمؤمنین علی علیه السلام
با مراجعه به روایات اهل سنت پی می بریم که پیامبر(ص) عموم مردم را از بغض و عداوت و دشمنی با حضرت علی(ع) منع کرده است.
۱۳۹۹/۸/۱۸
فرق ضاله
سلفی گری و پاسخ به شبهات
جویریه می گوید: هنگامی که حسن(ع) از دنیا رحلت نمود مروان بر جنازه او گریست. حسین علیه السلام به او فرمود: آیا بر او می گریی؟ در حالی که چه غصه هایی را به او خوراندی و گفت :به من این کارها را برای را با کسی م یکردم که از این بردبارتر بود در آن هنگام با دستش به کوه اشاره کرد.
۱۳۹۹/۴/۳۰
فرق ضاله
اعتراض به قهر کردن حضرت زهرا سلام الله علیها با ابوبکر
...وانگهی ذهبی متّهم به تشّدد و سخت گیری در احادیثی است که در باب فضایل اهل بیت علیه السلام وارد شده است، و گاهی بدین جهت افراد بسیار جلیل القدر را تضعیف می کند...
۱۳۹۹/۴/۱۲
1
2
3
4
5
>>
مهمترین مطالب
خبر فرهنگ و هنر
::> ولایت آنلاین، گروه ثقلین <::
خبر فرهنگ و هنر
::> ولایت آنلاین، گروه ثقلین <::
خبر فرهنگ و هنر
::> ولایت آنلاین، گروه ثقلین <::
اخبار اجتماعی
حق دارند از سلام فرمانده عصبانی باشند
::> ولایت آنلاین، گروه خبر < ::
امام شناسی
جهاد بزرگ امام صادق علیه السلام
::> ولایت آنلاین، گروه عقاید < ::
اخبار اجتماعی
تسلیمشدگان به فضای مجازی
::> ولایت آنلاین، گروه خبر < ::
راهنماشناسی
مناقب و سخاوت امام حسن در آیینه روایات اهل تسنن
::> ولایت آنلاین، گروه عقاید < ::
مهدویت
ظهور امام زمان در روز نوروز
::> ولایت آنلاین، گروه عقاید < ::
ولایت فقیه
طروات بهاری در سخنرانی نوروزی امام خامنهای
::> ولایت آنلاین، گروه عقاید < ::
احسن الحال شدن
"یا مقلب القلوب ..."
::> ولایت آنلاین، گروه عقاید < ::
پربیننده ترین
پربحث ترین
زندگینامه شهید امر به معروف شهید علی خلیلی
آمار